toggle menu

SkyBlew - I'm Blew

(Verse 1)
Okaaay! Wanna know about me?
Every song, I wrote in 3D
Tryna stay alive like the Bee Gees
nature boy, Ric Flair, wrote this in a teepee
Never drop the ball, no P.T.
Started 05, I'm bout to go ten like my mother named Chi-Chi
Believe me...
(It goes Blew) How Blew?
(Inside and outside)
Locally I'm overlooked, still cheffing with the cooks
I grew up with the crooks, 'nother show in the books
Autumn giving me them looks, and 1 got 'em shook
You don't know how long it took
I be that Nefelibata, creating epic sonatas
another saga, sticking to the script pour me a java
they sing a whole lot of nada, in the back of my uncle's Impala
learning game to get the cheese, anything for ricotta
I'm SkyBlew!

{Bridge}
I don't rap! No, told you I Paint The Sky (Blew)
Ask around they'll tell you bout a boy named (blew)
Blue shoes, backpack, we about to make moves
who are you man? I'm Blew

[Chorus]
Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
da ba dee da ba daa

(Verse 2)
Welcome to the Blew age
fighting cotton mouth, Luke Cage
Need some water boy, Bobby Boucher
take another sip, Jolly Ranchers in the Kool-Aid
Painter of the skies, look up, it's a new shade
lot of rappers suck, but you looking at the new Blade
Tune in to the new phrase
(It goes Blew) How Blew?
(Inside and outside)
Ice colder than winters in Nova Scotia
I'm milly rocking the culture
my personality Mulder
My shoulders hitting a shimmy
my Brain a blast no Jimmy
The heart of Hemi, ain't no faking in me
hear me?
Gimme what you got, everybody want a spot
to be the cream of the crop, cornier than Jiffy Pop
They don't see me online, wonder did he stop (nope)
Outer space Diddy bop
Let it knock, like

{Bridge}
I don't rap! No, told you I Paint The Sky (Blew)
Ask around they'll tell you bout a boy named (blew)
Blue shoes, backpack, we about to make moves...
who are you man? I'm Blew

(Verse 3)
Not a Crip, I don't gang bang
but it's all Blew in my main frame
gotta maintain Dreams on my campaign
as I lane change with my main thang
and she ain't a plain Jane
Spreading Love as a gig, beanie with the blue hair, ain't a wig
cards in my hand, vow to not renege
Place your bid, kid
(It goes Blew) How Blew?
(Inside and outside)
They wasn't ready for that amount of spaghetti
I'm feeding you in a Chevy, they like na na nah you petty
I'm steady as Akinyele, abre la boca
all breathy
running with their tongue out, Ed Edd & Eddy
This Makaveli mixed with Tribe, De La Soul is alive
words I scribe are abstract, world is deprived
I ain't shucking & jiving
strive or greatness, I would advise
Sky has arrived like, I'm Blew!

{Bridge}
I don't rap! No, told you I Paint The Sky (Blew)
Ask around they'll tell you bout a boy named (blew)
Blue shoes, backpack, we about to make moves...
who are you man? I'm Blew